ایرانسل

ساخت وبلاگ

بر اساس خبرهای منتشر شده از سوی روابط عمومی ایرانسل، در مراسم رونمایی از دسترسی 1034 روستا به شبکه ملی اطلاعات، در 24 خرداد ماه 1399 با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مدیر عامل اپراتور ایرانسل دکتر بیژن عباسی آرند به همراه معاونان و مدیران ارشد این شرکت، در سالن آمفی تئاتر ساختمان مرکزی ایرانسل و همچنین با حضور آنلاین استانداران کردستان و کهگیلویه و بویراحمد و گروهی دیگر از نمایندگان مردم دو استان در مجلس شورای اسلامی برگزار می شود.
رونمایی از طرح توسعۀ خدمات دیجیتال ایرانسل در 1034 روستا با حضور وزیر ارتباطات

ایرانسل پیش از این، از طریق همکاری با تأمین‌کنندگان خدمات ارتباطی ثابت در روستاها، ضمن انعقاد تفاهم‌نامه، تمامی امکانات و ظرفیت‌های خود را در راستای ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات ارتباطی در سراسر کشور، با تمرکز بر بهبود وضعیت پوشش در مناطق روستایی به کار گرفته بود.

در این مراسم، با برقراری ارتباط آنلاین با دو روستای «شهنیز» در استان کهگیلویه و بویراحمد و «گلانه» در استان کردستان به عنوان نمونه‌هایی از 1034 روستا، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، سایت‌های مخابراتی ایرانسل در این روستاها را افتتاح می‌کند.

همچنین در این مراسم، مدیرعامل ایرانسل، آخرین اقدامات و دستاوردهای اولین و بزرگترین اپراتور دیجیتال ایران در زمینۀ ارائۀ خدمات دیجیتال را شرح می‌دهد.

با اضافه شدن این روستاها، تعداد روستاهای تحت پوشش شبکۀ ایرانسل به 17644 روستا رسیده است.

دسترسی این روستاها به شبکۀ ملی اطلاعات که از طریق سرمایه‌گذاری مشترک وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و ایرانسل انجام شده است، با ایجاد امکان استفادۀ ساکنان این روستاها از جدیدترین خدمات دیجیتال، زمینۀ بهبود کیفیت کسب و کار و زندگی در این مناطق را فراهم می‌کند.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سیم کارت,سیم کارت اعتباری,خرید سیم کارت,ایرانسل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 281 تاريخ : سه شنبه 27 خرداد 1399 ساعت: 19:21

با توجه به آمار به دست آمده در چند وقت اخیر، در تمام طول تاریخ، پلی‌‌استیشن ۲ سونی بیش از هر کنسول بازی دیگر به فروش رفته است درواقع طرفداران بسیاری را جذب کرده است کنسولی که ارائه ی آن‌ به‌ سال‌ها قبل برمی‌گردد.
لقب پرفروش ترین کنسول دنیا هنوز درتصاحب PS2 سونی است

بسیاری از آمار نشان می‌دهد که کنسول ایکس باکس360  از پلی استیشن3 فروش پایین‌تری داشت، با این‌حال طبق ادعای لرن‌باندز، ایکس‌باکس ۳۶۰ توانسته در آمریکای شمالی با اختلاف رقیبش را پشت سر بگذارد درفاصله‌ی نه‌چندان زیاد تا پایان نسل هشتم، فرصت خوبی برای نگاه انداختن به میزان درخشش هرکدام از کنسول‌های بازی از لحاظ جذب مخاطب فراهم شده است..هرچه می‌گذرد به پایان دوران کنسول‌های نسل هشتمی و آغاز دوران کنسول‌های نسل نهمی یعنی پلی استیشن 5 سونی و ایکس باکس سری ایکس مایکروسافت نزدیک‌تر می‌شویم.

مؤسسه‌ی لرن‌باندز (LeaBonds) به‌تازگی آمار فروش کنسول‌ها را تا روز ۲۵ مارس ۲۰۲۰ (۶ فروردین ۱۳۹۹) محاسبه کرده و نتیجه را درقالب جدولی ارائه داده است. نگاهی به جدول به‌ما نشان می‌دهد ۱۰ رتبه‌ی بالایی آن به پنج کنسول از برند پلی استیشن، یک کنسول از برند ایکس باکس و چهار کنسول از شرکت نینتند و تعلق دارند.

پلی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ به ترتیب تا این لحظه در جدول رده‌بندی پرفروش‌ترین کنسول‌های بازی ویدیویی تاریخ رتبه‌های چهارم، سیزدهم و پانزدهم را کسب کرده‌اند.

مطابق آمار،  ایکس باکس وان در مقابل فروش ۸۵/۸ میلیون واحدی ایکس‌باکس 360، به ۴۷/۳۵ میلیون دستگاه فروش دست یافت و پلی‌استیشن ۴ توانست با ثبت فروش ۱۰۹/۸۶ میلیون واحد، از فروش ۸۷/۴۱ میلیونی پلی استیشن 3 پیشی بگیرد. نینتندو به‌لطف فروش ۵۵/۸۹ میلیون واحدی کنسول سوییچ می‌تواند خاطرات شکست فاجعه‌بار کنسول WiiU  با ۱۳/۹۷ واحد فروش را به فراموشی بسپارد.

آمار مؤسسه‌ی لرن‌باندز ادعا می‌کند دو کنسول بازی سونی پلی استیشن 2 و پلی استیشن 4 بیشترین فروش خود را مدیون بازارهای اروپایی بوده‌اند و در آمریکای شمالی حاکم مطلق جداول فروش نیستند. PS2 دراروپا و آمریکا به ترتیب ۵۵/۲۸ و ۵۳/۶۵ میلیون واحد فروش داشت و پلی‌استیشن 4 در این دو منطقه به ۴۵/۱۲ و ۳۶/۳۴ میلیون واحد فروش دست یافت.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سونی,ایکس‌باکس, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 261 تاريخ : دوشنبه 26 خرداد 1399 ساعت: 18:12

طبق خبرهای منتشر در روزهای اخیر، گزارشی مبنی بر تولید گوشی های آیفون ۱۲ پرو مکس ۶.۷ اینچی و آیفون ۱۲ پرو ۶.۱ اینچی در حال طی مراحل انتهایی آزمایش است و از ماه ژوئیه به تولید انبوه خواهد رسید. به نظر می رسد که فرآیند آزمایش و تایید مهندسی (EVT) آیفون‌های ۲۰۲۰ اپل تا انتهای ماه جاری میلادی تمام خواهد شد. درواقع تاخیر به وجود آمده بابت همه گیرشدن ویروس کرونا می باشد.

فرایند تولید آیفون 12 احتمالاً تا یک ماه دیگر آغاز می‌شود


گزارش‌های جدید ادعا می‌کنند اپل قصد دارد مدل‌های پرچم‌دار، یعنی آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ پرو مکس را به‌دلیل اعمال تغییراتی خاص در آنتن آن‌ها درمقایسه‌با مدل‌های دیگر با اندکی تأخیر روانه‌ی بازار کند. البته تمامی این‌ها فعلا در حد حدس‌و‌گمان هستند و تا زمان تأیید رسمی اپل در حد شایعه باقی می‌مانند. طبق ادعای جان پراسر، هر چهار گوشی خانواده‌ی آیفون ۱۲ از تراشه‌ی A14 و ۴ یا ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم برخوردار خواهند بود: مدل‌های عادی با ۴ و مدل‌های پرو با ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم.

طبق گزارش جدید ، اپل تا پایان ماه جاری میلادی بخش دوم عملیات «آزمایش و اعتبارسنجی مهندسی» (EVT) گوشی‌های خانواده‌ی آیفون ۱۲ را به‌اتمام می‌رساند و در ماه جولای ۲۰۲۰ (تیر و مرداد ۱۳۹۹) رسما تولید انبوه تمامی اعضای این خانواده را آغاز می‌کند.

آغاز تولید انبوه نمی‌تواند لزوما نشان دهد عرضه‌ی همه‌ی این گوشی‌ها قرار است هم‌زمان اتفاق بیفتد. این گوشی‌ها احتمالا آیفون ۱۲، آیفون ۱۲ مکس، آیفون ۱۲ پرو و آیفون 12 پرومکس نام خواهند گرفت که به‌ترتیب صفحه نمایش ۵/۴، ۶/۱، ۶/۱ و ۶/۷ اینچ خواهند داشت.شایعه‌های اخیر می‌گویند اپل در پی عرضه‌ی چهار گوشی در قالب خانواده‌ی آیفون ۱۲ است که طبق ادعای دیجی‌تایمز، تولید انبوه همه‌ی آن‌ها ماه آینده‌ی میلادی آغاز می‌شود. در‌حال‌حاضر، نمی‌دانیم این گوشی‌ها هم‌زمان با یکدیگر عرضه خواهند شد یا اپل برخی مدل‌ها را دیرتر عرضه خواهد کرد.

مدل پایه‌ی آیفون ۱۲ با ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی ۶۴۹ دلار، مدل پایه‌ی آیفون ۱۲ مکس با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۷۴۹ دلار، مدل پایه‌ی آیفون ۱۲ پرو با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۹۹۹ دلار و مدل پایه‌ی آیفون ۱۲ پرو مکس با ۱۲۸ گیگابایت حافظه‌ی ذخیره‌سازی ۱٬۰۹۹ دلار قیمت خواهند داشت. هر چهار گوشی صفحه‌نمایش OLED خواهند داشت و از شبکه‌ی 5G پشتیبانی خواهند کرد. در آیفون ۱۲ و آیفون ۱۲ مکس وظیفه‌ی ساخت صفحه‌نمایش احتمالا برعهده‌ی شرکتی با نام BOE خواهد بود و برخی رسانه‌ها حتی نام ال جی دیپسلی را هم مطرح کرده‌اند. به‌علاوه در این دو گوشی، شبکه‌ی 5G با امواج دارای فرکانس زیر ۶ گیگاهرتز را شاهد خواهیم بود. آیفون ۱۲ پرو و آیفون ۱۲ نیز به صفحه‌نمایش OLED ساخت سامسونگ و شبکه‌ی 5G با امواج میلی‌متری مجهز خواهند شد

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : آیفون 12,سامسونگ,ال جی,اپل, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 267 تاريخ : پنجشنبه 22 خرداد 1399 ساعت: 15:11

با توجه به خبرهای منتشر شده، کمپانی مایکروسافت طی مذاکراتی که از چند ماه پیش آغاز شده، این شرکت قصد خرید شرکت  AMD را دارد .سایت KitGuru ارزش شرکت AMD را ۱.۸۱ میلیارد دلار اعلام نمود و این درحالی است که سود مایکروسافت در سال گذشته ۹۵.۳ میلیارد دلار بوده است. درواقع شرکت AMD در زمینه تولید CPU و GPU فعالیت می‌کند. همچنین چیپ ست پردازشی کنسول‌های ایکس باکس وان و پلی‌استیشن ۴ ساخته شرکت AMD است.
مایکروسافت درحال خرید AMD

مایکروسافت از سال ۲۰۰۶ تا کنون ساخت چیپ‌ست‌های کنسول‌های بازی‌اش را به AMD واگذار کرده است. این شرکت با خرید AMD می‌تواند یک ساختار یکپارچه در سخت‌افزارهای خودش به‌وجود بیاورد. لازم به ذکر است که مایکروسافت در اصل به شرکت AMD نیاز ندارد، اما به چیپ‌ست‌هایی نیاز دارد که بتواند آن‌ها را در کنسول ایکس‌باکس، تلفن‌های همراه، تبلت و سایر سخت‌افزارهای خودش به‌کار ببرد. همچنین نبرد در زمینه کنسول‌های بازی هم بسیار حساس شده است. اگر مایکروسافت AMD را خریداری کند، شرایط را برای سونی دشوار خواهد کرد و باعث می‌شود که سونی یک پلتفرم جدید با کمک شرکت NVIDIA تولید کند. از آنجایی که صنعت بازی‌های رایانه‌ای برای مایکروسافت بسیار اهمیت دارد و رییس این شرکت گفت که این بخش آینده مایکروسافت را شامل می‌شود، به احتمال زیاد آن‌ها به شکل جدی به دنبال خرید AMD هستند.

مایکروسافت با فروش هر دستگاه از کنسول ایکس‌باکس وان باید مبلغ ۱۰۰ دلار به AMD پرداخت کند و اگر مایکروسافت این شرکت را خریداری کند، می‌تواند مبلغ زیادی در هزینه‌های خودش صرفه‌جویی کند. مایکروسافت تا این لحظه بیش از ۱۲.۶ میلیون دستگاه ایکس‌باکس وان فروخته و مبلغ ۱.۲۶ میلیارد دلار به AMD پرداخت کرده است. مایکروسافت با خرید AMD می‌تواند از شرکت سونی هم مبلغ ۱۰۰ دلار برای فروش هر کنسول بازی دریافت کند. در این حالت فروش بالای کنسول پلی‌استیشن ۴ می‌تواند به نفع مایکروسافت باشد.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : تبلت,مایکروسافت,ایکس باکس, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 273 تاريخ : سه شنبه 20 خرداد 1399 ساعت: 20:32

پیت لائو، مدیرعامل و موسس کمپانی وان پلاس از جمله شرکت هایی است که فقط پرچمدار تولید و عرضه می کند. این شرکت در ابتدا پرچمدارهایی با قیمت های مناسب و تقریبا نصف دیگر پرچمداران تولید و عرضه می کرد. به نحوی که ارزان ترین مدل پرچم دار سری‌های جدید از قیمت ۱،۰۰۰ دلاری شروع می شود و مدل‌های پریمیوم نیز قیمتی تا فراتر از ۱،۵۰۰ دلار نیز داشتند. اما با پیشرفت این کمپانی قیمت این پرچمداران افزایش یافت به گونه ای که وانپلاس ۸ و وانپلاس ۸ پرو هم قیمت دیگر پرچمدارهای موجود در بازار می باشد.مدیر عامل وان پلاس در مصاحبه با کمپانی Fast اعلام نمود بزودی گوشی های ارزان قیمت را دوباره روانه بازار می کنند.
وان پلاس: هنوز تقاضا برای گوشی‌های ارزان قیمت وجود دارد

در حال حاضر شایعاتی وجود دارد که شرکت چینی در حال کار روی گوشی هوشمند جدیدی به نام وان‌پلاس زد برای عرضه در بازار هند و سپس معرفی آن به کشورهای اروپایی، کانادا و ایالات متحده آمریکا است. پیت لائو در این مورد توضیح می‌دهد:

آنچه با توجه به محصولات کنونی وان‌پلاس در بازار مشاهده می‌کنیم، تقاضای بخش بزرگی از کاربران برای محصولی با قیمت به‌مراتب مناسب‌تر است که امکان دسترسی به استفاده از محصولات وان‌پلاس را داشته باشند. چنین درخواستی برایمان اهمیت فراوانی دارد و توجهمان را به خود جلب کرده است.

گویا وان‌پلاس در شرایط کنونی حاضر به رها کردن عرضه محصولاتی اقتصادی با سخت‌افزاری توانمند نیست که البته چنین خبری برای طرفداران محصولات شرکت چینی بسیار خوشایند خواهد بود.با این حال، مدیرعامل شرکت وان پلاس معتقد است که بازار به گوشی‌های هوشمند ارزان‌قیمت نیاز دارد. پیت لائو، مدیرعامل و موسس شرکت چینی وان‌پلاس در مصاحبه‌ای گفت یکی از دلایل موفقیت وان‌پلاس ارائه محصولاتی با برچسب قیمت مناسب و ارزان‌تر نسبت به محصولات مشابه است. 

با توجه به حرف‌های پیت لائو احتمال عرضه محصولی با قیمت کمتر از محصولات فعلی این شرکت در بازار افزایش یافته است. باید در نظر داشت که وان‌پلاس در میان شرکت‌هایی قرار دارد که محصولاتی با سخت‌افزاری توانمند و قیمتی اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه عرضه می‌کند.

یکی از بازارهایی که شرکت چینی تمرکز بسیار ویژه‌ای به آن دارد، بازار هند است که البته حضور در چنین بازاری با وجود امکان به دست آوردن سود فراوان به عرضه محصولات متناسب با کاربران آن نیز بستگی دارد. اصولا محصولات گران‌قیمت در بازار هند طرفداران کمی دارند و نگاه کاربران هندی به سمت محصولاتی اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه است.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : وان پلاس,قیمت گوشی تلفن همراه,پرچم دار, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 254 تاريخ : شنبه 17 خرداد 1399 ساعت: 20:05

در دنیای امروزه روش زندگی انسان ها در سراسر نقاط جهان با استفاده از اینترنت دستخوش تغییرات شده است. از این رو در چهارمین کنفرانس تخصصی فناوری های نوین ارتباطی، رسول سرائیان یکی از نمایندگان هیات مدیره شرکت ارتباطات سیار ایران، با اشاره به استفاده 94 درصدی جوانان دنیا از اینترنت تلفن همراه،اینچنین گفت: اگر در مدل های جدید فناوری برنامه ریزی نکنیم خسارت های غیر قابل وصفی به وجود می آید.
بیش از ۹۰ درصد جوانان در دنیا کاربر اینترنت تلفن همراه هستند

وی در ادامه افزود:تلفن های هوشمند جز الگوهای جدید ارتباط بین جوانان هزاره سوم هستند و در حال حاضر ۹۴درصد جوانان در کل دنیا از اینترنت همراه استفاده می نمایند. پس می توان اینگونه به آینده نگاه کرد که به طور نمونه در سال ۲۰۲۰ نسل جدیدی در جهان بوجود می آید که ۴۲درصد بازار کار جهان را در دست بگیرد.

سرائیان زیر بنای تحولات تازه را جزئی از خلاقیت و نوآوری دانست و این چنین گفت : اگر روش زندگی و شغل در کشور طی این تغییرات اساسی عوض نشود و برنامه ریزی تازه ای اتفاق نیافتد خسارت غیر قابل جبرانی برای کشور به وجود می آید.

 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : اینترنت,مخابرات,اینترنت wifi,اینترنت ADSL, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 273 تاريخ : دوشنبه 12 خرداد 1399 ساعت: 18:08

کمپانی سامسونگ به عنوان بزرگترین تولید کننده نمایشگر OLEDبرای گوشی های هوشمند در جهان شناخته شده است. در واقع با کیفیت ترین نوع از پنل های نمایشگر موجود در بازار را تامین می کند. به نظر می رسد که کمپانی اپل برای تامین صفحه نمایش OLED گوشی های سری آیفون 12، بخش عمده ای از سفارشات خود را از این شرکت تامین کند.
سامسونگ ۸۰ درصد از نمایشگرهای OLED سری آيفون 12 را تامین می‌کند

در حال حاضر می‌دانیم ۲۰ درصد از پنل‌های باقیمانده را دو شرکت ال‌جی دیسپلی و BOE تأمین خواهند کرد؛ اما میزان دقیق سهم هریک در تولید پنل‌های موردنیاز مشخص نشده است. با این حال، جالب است بدانید که سامسونگ در سال ۲۰۱۷ به‌صورت انحصاری تأمین پنل‌های OLED مورد نیاز برای آیفون ایکس را به عهده داشت.

اپل در سال ۲۰۱۸ تصمیم گرفت که بخشی از پنل‌های مورد نیاز برای آیفون ایکس اس و ایکس اس مکس را ال‌جی تأمین کند و طی سال‌های بعد نیز تأمین‌کننده‌ی سومی نیز وارد میدان شد. انتظار می‌رود شرکت چینی BOE نیز درکنار ال‌جی و سامسونگ از تأمین‌کنندگان پنل مورد نیاز برای سری آیفون ۱۲ باشد.

بخش تولید پنل نمایشگر شرکت کره‌ای که سامسونگ دیسپلی نام دارد هم‌اکنون به غول‌های فناوری دنیا خدمات ارائه می‌دهد که می‌توان به اپل، هواوی، وان پلاس، اوپوو شیائومی اشاره کرد. با این حال، آنچه نظرمان را به خود جلب کرده، گزارشی است که سطح همکاری شرکت کره‌ای با اپل را نشان می‌دهد.

بر اساس گزارش‌های منتشرشده، اپل برای تأمین پنل‌های نمایشگر مورد نیاز سری گوشی آیفون ۱۲ با سه شرکت ال جی، BOE و سامسونگ وارد همکاری شده است؛ اما بیشترین تعداد پنل مورد نیاز برای آیفون‌های نسل بعدی را سامسونگ تأمین می‌کند. منبع خبر در گزارش خود ذکر می‌کند که ۸۰ درصد از پنل OLED استفاده‌شده در سری آیفون ۱۲ از محصولاتی است که سامسونگ تولید خواهد کرد.

گفته می‌شود که سری آيفون ۱۲ تنها از پنل‌های OLED استفاده می‌کند. درواقع این سری شامل ۴ گوشی هوشمند است که متشکل از نسخه استاندارد آيفون با نمایشگر ۵/۴ اینچی، آیفون ۱۲ مکس و آیفون ۱۲ پرو با نمایشگر ۶/۱ اینچی و آیفون ۱۲ پرو مکس با نمایشگر ۶/۷ اینچی می‌شود

با این حال، توانایی BOE در تولید نمایشگرهای باکیفیت بسیار کمتر از سامسونگ و ال‌جی است. همین امر نیز باعث شده برخی از تحلیلگران پیش‌بینی کنند که BOE احتمالا وظیفه تأمین پنل‌های OLED برای مدل‌های پایین‌رده سری آیفون ۱۲ را به عهده دارد و در مدل‌های پریمیوم تنها از پنل‌های سامسونگ و احتمالا ال‌جی استفاده خواهد شد.

 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سامسونگ,اپل,هواوی,ال جی, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 260 تاريخ : شنبه 10 خرداد 1399 ساعت: 20:44

با توجه خبرهای منتشر شده در روزهای اخیر، وان پلاس 8 پرو یکی از جدیدترین گوشی های پرچم دار بازار است و دوربین فیلتر رنگ  وان پلاس 8 که کارکرد پیچیده ای دارد و همچنین قابلیت های عجیبی در زمینه عکاسی نیز ارائه می دهد. که عده بسیاری را نگران ساخته است. این مسئله آنقدر مهم بود که کمپانی را به واکنش وا داشت و تصمیم گرفت تا فیلتر رنگ وان پلاس ۸ پرو – OnePlus 8 Pro را با انتشار یک به روز رسانی نرم افزاری جدید موقتا غیرفعال کند.
فیلتر رنگ وان پلاس ۸ پرو با آپدیت جدید غیرفعال می‌شود

در بخشی از اطلاعیه‌ی جدید وان‌پلاس می‌‌خوانیم:

گرچه معتقدیم دوربین فیلتر رنگ به کاربران امکان می‌دهد درزمینه‌ی عکاسی با گوشی هوشمند نوآورتر از قبل باشند، به‌خوبی نگرانی‌های اخیر را درک می‌کنیم؛ بنابراین از چند روز پیش، کار روی به‌روزرسانی جدیدی را شروع کرده‌ایم که به‌صورت OTA دردسترس قرار می‌گیرد. این به‌روزرسانی که هفته‌های آتی منتشر می‌شود، به دوربین چهارم گوشی امکان می‌دهد همچنان فیلتر فتوکروم (Photochrom) را ارائه دهد؛ اما دیگر قابلیت‌های دوربین غیرفعال خواهند شد که باعث بروز نگرانی شده‌اند.

تصمیم گرفته‌ایم به‌منظور رعایت جوانب احتیاط و جلوگیری از شیوع بیشتر اخبار نادرست و گمراه‌کننده‌ی اخیر، موقتا این فیلتر را روی سیستم‌عامل HydrogenOS غیرفعال کنیم که مختص کاربران چین است. بااین‌حال، قصد نداریم این فیلتر را در OxygenOS، سیستم‌عامل بین‌المللی‌مان، غیرفعال کنیم. قصد داریم در سریع‌ترین زمان ممکن به‌روزرسانی OTA جدید را دردسترس قرار دهیم.

نگرانی‌ها بابت دوربین فیلتر رنگ وان‌پلاس ۸ پرو بیش‌از‌حد زیاد شده‌اند. این دوربین عملکردی شبیه به پرتوهای ایکس از خود نشان می‌دهد؛ اما تنها پشت لباس‌هایی را می‌بیند که بسیار نازک باشند، آن هم در شرایط نوری ویژه. بنابراین، دوربین فیلتر رنگ برای خیلی‌ها مشکل‌‌ساز نخواهد شد. غیرفعال‌کردن دوربین چهارم وان‌پلاس ۸ پرو در چین می‌تواند مشکلاتی ایجاد کند؛ زیرا وان‌پلاس در تبلیغات خود به‌وضوح به بهره‌مندی این گوشی از دوربین چهارگانه اشاره می‌کند. احتمالا چینی‌ها بتوانند در هفته‌های آتی به راه‌حل این مشکل دست یابند و دوربین چهارم را برای کاربران چینی نیز مجددا فعال کنند.

دوربین فیلتر رنگ وان پلاس 8 پرو که کارکرد نسبتا پیچیده ای دارد ، قابلیت‌های جالبی درزمینه‌ی عکاسی ارائه می‌دهد. بااین‌حال، کاربران مدتی پیش متوجه شدند ازطریق دوربین فیلتر رنگ گوشی وان پلاس ۸ پرو می‌توان پشت برخی اجسام را مشاهده کرد.وان پلاس۸ پرو،در پنل پشتی میزبان دوربین‌های متنوعی است که از یکی از آن‌ها با نام دوربین فیلتر رنگ یاد می‌شود. به‌طور‌دقیق‌تر این دوربین می‌تواند درون برخی محفظه‌ها را (نظیر اپل TV) ببیند که بدنه ای  پلاستیکی و باریک مشکی رنگ دارند.

این قابلیت دوربین وان‌پلاس ۸ پرو که نخستین بار بن گسکین رسانه‌ای کرد، در چند وقت اخیر در فضای مجازی حواشی زیادی ایجاد کرده است؛ به‌خصوص بعد از ویدئویی که یکی از کانال های یوتیوب منتشر کرد .در این ویدئو که به کانال آنباکس تراپی تعلق دارد، دیدیم دوربین فیلتر رنگ وان‌پلاس ۸ پرو می‌تواند پشت لباس‌های بسیار نازک مشکی‌رنگ را هم ببیند. این اتفاق باعث شد نگرانی‌های بابت نقض حریم خصوصی مردم ازطریق دوربین فیلتر رنگ وان‌پلاس ۸ پرو افزایش یابد.

در پی افزایش نگرانی‌ها درباره‌ی نقض حریم خصوصی، وان‌پلاس سرانجام ساعاتی پیش بیانیه‌ای جدید در شبکه‌ی اجتماعی ویبو منتشر و رسما اعلام کرد قصد دارد به‌زودی ازطریق به‌روزرسانی نرم‌افزاری، موقتا دوربین فیلتر رنگ وان‌پلاس ۸ پرو را غیرفعال کند. این شرکت می‌خواهد به دانش متخصصانش اتکا کند تا بتواند به ‌راه‌حلی به‌منظور غیرفعال‌کردن کارکرد شبهِ X-Ray دوربین فیلتر رنگ دست یابد و سپس خود دوربین را دورباره به کار بیندازد.

آن‌طور که به‌نظر می‌رسد، مدل‌های بین‌المللی وان‌پلاس ۸ پرو قرار است همچنان بدون مشکل از دوربین فیلتر رنگ بهره ببرند. باوجوداین، وقتی وان‌پلاس بتواند راه‌حلی برای رفع مشکل پیدا کند، آن را ازطریق به‌روزرسانی نرم‌افزاری برای تمامی گوشی‌ها در چین و خارج از این کشور دردسترس قرار خواهد داد.

یکی از مقام‌های رسمی وان‌پلاس در انجمن‌های آنلاین این شرکت در پاسخ به پرسش یکی از کاربران اعلام کرد این به‌روزرسانی برای غیرفعال‌سازی ماژول فیلتر رنگ، تنها سیستم عامل HydrogenOS را تحت‌تأثیر قرار می‌دهد. ناگفته نماند سیستم‌عامل گوشی‌های وان‌پلاس در خارج از چینبا نام OxygenOS شناخته می‌شود؛ موضوعی که نشان می‌دهد به‌روزرسانی جدید فقط برای کاربران چینی منتشر خواهد شد.

 

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : گوشی تلفن همراه,تکنولوژی,وان پلاس, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 245 تاريخ : چهارشنبه 7 خرداد 1399 ساعت: 20:24

با توجه به اظهارات کمپانی سونی، این شرکت تغییراتی را در ساختار سازمانی خود ایجاد که شامل تغییر نام بخش های گوناگون و همچنین جابه جایی تیم اجرایی آن می شود طبق گفته سونی، این تغییرات در ۱۲ فروردین ۱۴۰۰ اعمال می‌شوند کمپانی سونی با نام جدید «Sony Group Corporation» به فعالیت خود ادامه می دهد تا روی نقش خود به عنوان مرکز فرماندهی گروه سونی تمرکز کند. در همین حین، «Sony Electronics Corporation» که در زمینه تجارت الکترونیکی این شرکت ژاپنی فعالیت می کند، از نام «Sony Corporation» استفاده خواهد کرد. جلسه مربوط به این تغییر نام‌ها در تاریخ ۶ تیر ماه با حضور سهامداران برگزار خواهد شد.

سونی و تحول ساختاری گسترده،نام و نحوه مدیریت کمپانی تغییر می کند

مدیر ارشد مالی کنونی این برند، «هیروکی توتوکی» تغییر مقام پیدا خواهد کرد و به عنوان معاونت ریاست اجرایی به کار خود ادامه می‌دهد. «Shigeki Ishizuka»، مسئول محصولات الکترونیکی و کسب و کار راه‌حل‌ها و ابزارهای ذخیره‌سازی به عنوان نایب رئیس هیئت مدیره به کار خود ادامه خواهد داد. در نهایت معاون اجرایی سونی و همچنین رئیس بخش موسیقی سونی در ژاپن، «Michinori Mizuno» در تاریخ ۶ تیر بازنشسته خواهد شد.

سونی درباره این تغییرات اعلام کرده:

«تجارت الکترونیک سونی تلاش خواهد کرد تا به معرفی محصولات و خدماتی که بالاترین سطح را در اختیار تمام افراد از طریق فناوری‌های صوتی، تصویری و ارتباطی قرار می‌دهد، ادامه دهد. برای چالش‌ها در زمینه کسب و کارهای جدید مانند راه‌حل‌های از راه دور که ارتباط مردم را به همراه دارد یا کارهایی که مردم از راه دور انجام می‌دهد و همچنین حوزه‌های پزشکی، چشم انداز بلندمدتی خواهیم داشت

این شرکت قصد دارد روی بخش سنسورهای تصویربرداری تمرکز کند و با استفاده از راه حل های هوش مصنوعی در این بخش به نوآوری‌های خود ادامه دهد تا به سهم بیشتری از بازار دست پیدا کند.

این شرکت ژاپنی همچنین اعلام کرده که به خرید سهام سرویس‌های مالی «Sony Financial Holdings» ادامه می‌دهد تا بتواند آن را تبدیل به زیرمجموعه خود کند. در حال حاضر این برند ۶۵ درصد از سهام سرویس‌های مالی را در اختیار خود دارد. این کمپانی تصمیم دارد با این کار، از استراتژی‌های بهینه برای هر کسب و کار خود استفاده کند.

علاوه بر تغییرات نام، این شرکت خبر از تغییرات در ساختار اجرایی خود نیز داده. در همین راستا هریک از تجارت‌های اصلی آن شامل بازی و سرویس‌های شبکه، موسیقی، تصویر و سرویس‌های مالی ساختار اجرایی جداگانه‌ای خواهند داشت و افرادی که هم اکنون آن‌ها را مدیریت می‌کنند، از آوریل ۲۰۲۱ به عنوان مدیر به کار خود ادامه خواهند داد.
تجارت‌های الکترونیکی این شرکت شامل راه‌حل‌های تصویربرداری و سنجش نیز ساختارهای اجرایی برای هر تجارت خود ایجاد می‌کنند. به گفته این برند، تیم اجرایی Sony Group Corporation از روسای دفاتر مرکزی و شرکت‌های اصلی آن تشکیل می‌شود. در راستای این تغییرات، مدیرعامل و رئیس کنونی سونی، «کنیچیرو یوشیدا» به عنوان رئیس هیئت مدیره به کار خود ادامه می‌دهد.

ایرانسل...
ما را در سایت ایرانسل دنبال می کنید

برچسب : سونی,هوش مصنوعی,چین, نویسنده : Aref! irancel بازدید : 301 تاريخ : پنجشنبه 1 خرداد 1399 ساعت: 15:02